Ревізори вважають ревізію завершеною, якщо порушення, які вони виявили, установа усунула. Відшкодування збитків — один з показників, що свідчить про ефективність та якість роботи ревізорів. Тому вони намагаються, щоб виявлені збитки установа максимально відшкодувала.
Результати перевірки ревізори оформляють актом. У ході ревізії вони отримують пояснення від посадових осіб установи — як письмово, так і усно. Якісь вони враховують, а за якимись можуть зробити і протилежні висновки — не на користь установі. Як показує практика ревізій, більшість посадових осіб установи погоджуються з висновками ревізорів. Утім є й такі, що твердо переконані: все робили правильно, тож підписують акт ревізії із запереченнями. Але це тільки половина проблеми. Інша має свій логічний розвиток і для керівника установи і розпочинається тоді, коли він отримає обов’язкову до виконання вимогу.
А чи завжди ревізори праві та як установі реагувати на їх вимоги, дослухайтесь до порад досвідченого юриста та ознайомтесь з прикладами судової практики