Уряд урегулював питання реєстрації статутів об’єднаних територіальних громад (ОТГ), які утворились згідно із Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» від 05.02.2015 № 157-VIII.
Для реєстрації статуту ОТГ потрібно до територіального органу Мін’юсту подати:
- заяву (форма у додатку 1 до Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад);
- статут ОТГ (два паперових примірники і один — на електронному носієві);
- копію рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту;
- витяг з протоколу пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування щодо затвердження статуту.

Територіальний орган Мін’юсту розгляне ці документи протягом 30-ти днів, після чого статут ОТГ зареєструє або відмовить в його реєстрації. Про відмову у реєстрації статуту ОТГ інформують наступного робочого дня, додавши до листа правове обґрунтування щодо невідповідності статуту або окремих його положень Конституції та законам України.
Із постанови КМУ «Про внесення змін до Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад» від 18.12.2019 № 1058
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
Кошторис — це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи — важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі.
В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді