Тепер державні замовники розподілятимуть на відповідний рік видатки споживання загального фонду державного бюджету на підготовку на умовах державного замовлення молодших бакалаврів, бакалаврів, спеціалістів, магістрів, аспірантів та докторантів (далі — здобувачі вищої освіти) між закладами вищої освіти, що належать до сфери управління державного замовника, за формулами, які затвердив Уряд.
Формули впроваджують поетапно:
- з 01.01.2020 — до закладів вищої освіти державної форми власності, які належать до сфери управління МОН та здійснюють підготовку здобувачів вищої освіти за держзамовленням;
- з 01.01.2021 — до закладів вищої освіти державної форми власності, які належать до сфери управління інших державних замовників, до сфери управління яких належить більше одного закладу вищої освіти, та які здійснюють підготовку здобувачів вищої освіти за держзамовленням;
- з 01.01.2022 — до закладів вищої освіти державної форми власності незалежно від сфери управління.
МОН встановив значення показників для Формули розподілу видатків державного бюджету на вищу освіту між закладами вищої освіти на 2020 рік. Зокрема:
- резерв — 295;
- коефіцієнт стабільності — 0,8;
- мінімальний рівень фінансування освітньої діяльності для закладів вищої освіти відносно попереднього року — 9595;
- максимальний рівень фінансування освітньої діяльності для закладів вищої освіти відносно попереднього року — 12 095;
- мінімальний рівень фінансування освітньої діяльності для відокремлених структурних підрозділів закладів вищої освіти — 9595;
- максимальний рівень фінансування освітньої діяльності для відокремлених структурних підрозділів закладів вищої освіти — 12 095.
Формули, які затвердив Уряд, прийшли на заміну нормативів чисельності здобувачів вищої освіти на одну штатну посаду науково-педагогічного працівника, методики розрахунку орієнтовної середньої вартості підготовки одного здобувача вищої освіти.
та наказу МОН «Про встановлення показників для розподілу видатків державного бюджету між закладами вищої освіти на 2020 рік» від 17.01.2020 № 65
► Ревізії фінансової діяльності установи ► Облік активів та зобов’язань за нацстандартами ► Інвентаризація майна, активів і зобов'язань ► Звітність