Організація роботи бухгалтерської служби

Бюджетні установи під час ведення господарської діяльності укладають договори з суб’єктами господарювання. А так як оплату за договорами установи проводять за бюджетні кошти, ревізори ретельно контролюють, чи належним чином сторони договору виконали взяті зобов’язання.
Аби ревізія договірних відносин не була несподіванкою для бухгалтера та пройшла вдало, колишній ревізор на безоплатному вебінарі розкаже, як ревізори перевіряють виконання умов договору та які порушення знаходять.
Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
Відображайте видатки за КЕКВ 2700 правильно із порадами у статті. Розповідаємо, хто і за яких умов може його застосовувати.
Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити