Нове у кваліфікації учасників процедури закупівлі
На вимогу пункту 11 частини 1 статті 9 нової редакції Закону про публічні закупівлі Мінекономіки наразі:
- розробив Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та затвердив її наказом від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика);
- передбачив, що замовники застосовують її, щоб визначити очікувану вартість предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом про публічні закупівлі.
Примірна методика конкретизує методи визначення очікуваної вартості. А саме:
- розрахунок методом порівняння ринкових цін;
- розрахунок на основі закупівельних цін попередніх закупівель;
- розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких діє державне регулювання цін і тарифів;
- розрахунок очікуваної вартості робіт.
Дізнаєтесь першими про зміни в публічних закупівлях у 2020 році: ■ Організація та проведення закупівель тендерним комітетом та уповноваженою особою ■ Зміни в організації закупівель ■ Відкриті торги за оновленими вимогами Закону ■ Тендерна документація — як скласти ■ Допорогові закупівлі за оновленими вимогами Закону ■ Ризики укладення договору про закупівлю ■ Нова відповідальність за порушення законодавства про закупівлі
Укласти договір про закупівлю – це пів справи, аби його виконати за кошти державного чи місцевого бюджету – обов’язково потрібно зареєструвати взяття відповідного бюджетного зобов’язання. Розберемо окремі нюанси укладення договорів та дамо поради для реєстрації зобов’язань за ними відповідно до законодавства, що діє наразі.
Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
Замовник має оприлюднювати звіт про укладений договір, укладений без використання електронної системи закупівель. Тримайте покрокову інструкцію.
Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.