Зразок повідомлення про прийняття працівника на роботу
Уряд уніс зміни до Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, в якому визначив, що особливості реєстрації, перереєстрації безробітних, надання статусу безробітного та призначення виплати допомоги по безробіттю у період встановлення карантину визначаються Державним центром зайнятості (ДЦЗ).
У період карантину реєструватимуть безробітним з першого дня після подання особою, яка шукає роботу, заяви про надання статусу безробітного. Форму цієї заяви за звичайних умов затверджує Мінекономіки, а на час карантину — ДЦЗ. Призначатимуть виплату допомоги по безробіттю у період карантину з першого дня реєстрації безробітного.
Після завершення карантину безробітний зобов’язаний протягом 10 робочих днів подати центру зайнятості перелік документів, необхідних для отримання статусу безробітного:
- трудову книжку;
- документ про освіту;
- військово-обліковий документ для осіб, які звільнилися із строкової військової служб;
- інші документи, які визначені для окремих категорій осіб або які мають право на додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.
Такий період може бути продовжений з урахуванням поважної причини (хвороби, догляду за хворою дитиною тощо). У такому разі документи безробітний подає до центру зайнятості на наступний день, що настає після закінчення дії обставин, що склалися у зв’язку з поважною причиною.
За інформацією постанови КМУ