Затвердження завдань та показників результативності держслужбовців у держадміністраціях на 2018 рік: роз’яснили у НАДС

Фахівці НАДС роз’яснили, хто та коли мав визначити завдання та показники результативності держслужбовцям на 2018 рік.

Оцінювання державних службовців проходить щороку. Таку вимогу містить стаття 44 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі —Закон № 889).

Таке оцінювання має на меті:

  • визначення якості поставлених завдань;
  • прийняття рішення щодо преміювання;
  • планування кар’єри;
  • виявлення потреби у професійному навчанні.

Визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості  на 2018 рік потрібно було проводити у грудні 2017 року (п.2 постанови КМУ «Про затвердження Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців» від 23.08.2017 № 640; далі —Типовий порядок).

Відповідно до типового порядку завдання і ключові показники визначають:

Керівник державної служби

Безпосередній керівник за погодженням з керівником самостійного структурного підрозділу

держслужбовцям, що обіймають посади державної служби категорії «Б» та посади керівників самостійних структурних підрозділів або прирівняні до них посади

держслужбовцям, які обіймають інші посади державної служби категорій «Б» і «В»

Нагадаємо, що Законом України  від 09.11.2017 № 2190-VIII  було внесено зміни  до Закону № 889, а саме — виведено з-під його дії голів місцевих державних адміністрацій їх перших заступників та заступників.

Утім, на думку НАДС, на період повідомлення голів місцевих державних адміністрацій про зміну істотних умов праці вони мали виконувати обов’язки керівника державної служби, в тому числі у грудні 2017 року визначати завдання і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності для:

  • керівників самостійних структурних підрозділів місцевої державної адміністрації;
  • керівника апарату місцевої державної адміністрації.

Керівники самостійних структурних підрозділів місцевої державної адміністрації зі статусом юридичної особи публічного права мають визначати завдання і ключові показники державних службовців таких підрозділів.

Джерело: Роз’яснення НАДС від 27.12.2017 № 44-р/з 

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто, коли, як

Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
6943

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
17025

Органи місцевого самоврядування в Україні

Органи місцевого самоврядування (ОМС) – це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше.
106078

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді