Наведемо перелік дій для успішної реєстрації в органах державної служби зайнятості:
- Визначте на сайті dcz.gov.ua, який з центрів зайнятості обслуговує ваш район за місцем проживання або прописки.
- Підготуйте перелік документів, необхідних Вам для реєстрації: паспорт, ІПН, документи про освіту, трудова книжка. Вам знадобляться їхні скан-копії, які необхідно буде відправити до Центру зайнятості.
- Підготуйте 2 заяви: про надання статусу безробітного та про призначення допомоги по безробіттю, роздрукуйте їх, заповніть, а потом також зробіть скани.
- Напишіть електронного листа. Всі підготовлені документи та заяви додайте вкладеннями до електронного листа. В темі обов’язково зазначте своє ПІБ. Важливо: не архівуйте документи, інакше їх може бути автоматично відхилено поштовими сервісами ЦЗ.
- Після закінчення карантину необхідно буде обов’язкого особисто з’явитися в ЦЗ, подати оригінали документів та заяв та отримати наступні інструкції від працівників установи.
-40% на вартість навчання Експрес-курс для керівників та фахівців бухгалтерської служби

►навчання та підвищення кваліфікації в зручний час без відриву від роботи ►актуальні поради для організації роботи в умовах карантину ►зразки документів, що необхідні саме зараз ►повні конспекти лекцій і відео роз'яснення по кожній темі ►відповіді на популярні запитання, які виникають під час роботи в умовах карантину ►сертифікат від компанії Експертус