Фахівці Мінекономрозвитку розповіли про сертифікати відповідності, термін дії яких спливає після 01.01.2018.
Із 01.01.2018 державна система сертифікації припинила своє існування, оскільки втратив чинність Декрет Кабміну «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93. Це означає, що у органів із сертифікації немає правових підстав провадити діяльність.
► Облікові новації 2018 року: що має знати бухгалтер
У Реєстрі державної системи сертифікації зареєстровано:
· сертифікати відповідності на продукцію та послуги;
· сертифікати на системи управління;
· атестати виробництва та свідоцтва про визнання відповідності.
Нині законодавчі й інші нормативно-правові акти не встановлюють перехідний період строку дії документів, виданих органами із сертифікації.
Проте у ВРУ зареєстровано проект закону, який передбачає, що документи, видані в державній системі сертифікації, чинні до закінчення строку їх дії, але не пізніше 1 січня 2019 року, якщо інше не передбачено технічними регламентами для відповідної продукції.
► Як зміняться посадові оклади держслужбовців з 1 січня 2018 року
Отже,якщо законопроект набере чинності, документи, видані органами із сертифікації, діятимуть до 01.01.2019.
Джерело: Лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 № 3433-06/1382-7
Оподаткування подарунків працівникам — на що слід звернути увагу при оподаткуванні подарунків працівникам і відображенні їх у Додатку 4ДФ Податкового розрахунку. Чи обкладаються новорічні подарунки ПДФО, військовим збором, ЄСВ та ПДВ?
Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
Підкажемо, що відносити до КЕКВ 2220. Допоможемо розібратися, як тип бюджетної установи та призначення закупівлі впливають на те, який КЕКВ для медикаментів обрати, КЕКВ 2210 чи КЕКВ 2220. Підкріпимо теорію практичними таблицями із бухгалтерськими проведеннями у статті.
Працівник пішов на лікарняний під час щорічної відпустки. У цій ситуації виникає чимало питань. Чи потрібно оплачувати листок непрацездатності, чи продовжувати відпустку, чи переносити її на інший строк. Потрібно робити перерахунок оплати відпустки через лікарняний чи ні. Розгляньмо відповіді на ці питання по черзі