Чи вимагати нові сертифікати відповідності на продукцію, термін дії яких спливає у 2018 році?

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Фахівці Мінекономрозвитку розповіли про сертифікати відповідності, термін дії яких спливає після 01.01.2018.

Із 01.01.2018 державна система сертифікації припинила своє існування, оскільки втратив чинність Декрет Кабміну «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93. Це означає, що у органів із сертифікації немає правових підстав провадити діяльність.

Облікові новації 2018 року: що має знати бухгалтер

У Реєстрі державної системи сертифікації зареєстровано:

· сертифікати відповідності на продукцію та послуги;

· сертифікати на системи управління;

· атестати виробництва та свідоцтва про визнання відповідності.

Нині законодавчі й інші нормативно-правові акти не встановлюють перехідний період строку дії документів, виданих органами із сертифікації.

Проте у ВРУ зареєстровано проект закону, який передбачає, що документи, видані в державній системі сертифікації, чинні до закінчення строку їх дії, але не пізніше 1 січня 2019 року, якщо інше не передбачено технічними регламентами для відповідної продукції.

► Як зміняться посадові оклади держслужбовців з 1 січня 2018 року

Отже,якщо законопроект набере чинності, документи, видані органами із сертифікації, діятимуть до 01.01.2019.

Джерело: Лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 № 3433-06/1382-7

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Посадові оклади за ЄТС — тарифна сітка на 2025/2026 рік

Єдина тарифна сітка визначає посадові оклади працівників бюджетної сфери — освітян, медиків, працівників культури. Експерт підготував для вас зручну таблицю та приклади, як рахувати зарплату за ЄТС. Яка буде тарифна сітка на 2026 рік — про це теж у цьому огляді
590840

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72515

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103433

Одноразова грошова допомога родинам загиблих військових: як не втратити

У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
263

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35698

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді