Лист Мін’юсту від 26.09.2017 № 37237/27932-0/33-17/6.
Укрдержархів розробив проект змін до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5.
Про це повідомив Мін’юст у листі від 26.09.2017 № 37237/27932-0/33-17/6.
За проектом табель робочого часу установи зберігатимуть не 1, а 3 роки.
Для яких саме господарських операцій складається бухгалтерська довідка? Яку інформацію у ній вказувати? Відповімо на запитання й наведемо зразки заповнення для різних робочих ситуацій.
Законодавці приділили особливу увагу первинці, чітко прописавши, зокрема, строк зберігання документів.
Прочитайте, що робити з лікарськими засобами після того, як спливе термін їх придатності та як правильно списати протерміновані ліки.
Товарно-транспортна накладна – це підтвердження реальності господарської операції, що може знадобитися, наприклад при запиті податкової або при перевірці ревізорів. Тримайте експертний зразок.
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити.