Власне ВРУ зареєструвала 2 таких проекти - № 2788 та № 2788-д. Вони передбачають надання Укрпошті права відкривати так звані поштові рахунки, за допомогою яких українцям можна було б отримувати пенсії чи соціальні допомоги, пересилати поштові перекази тощо.
Організація роботи бухгалтерської служби

Крім того, законопроекти передбачають надання Укрпоштою таких фінансових послуг:
- відкриття та ведення поштових рахунків,
- проведення розрахункових банківських операцій,
- здійснення валютообмінних операцій,
- випуск та обслуговування платіжних карток,
- залучення у вклади (депозити) коштів фізичних та юридичних осіб.
Тобто, за умови прийняття Верховною Радою такого закону, чи не вперше право надання банківських послуг отримає юридична особа, яка не є банком.
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок.
Незчулися – зима! Відшукаймо разом ваш святковий настрій серед гори завдань, безлічі звітів та океану стресу. Що на вас чекає 1 грудня?
Процедура оренди державного та комунального майна для державних органів, ОМС та бюджетних установ у 2025 році має чітке правове регулювання. У статті розглянемо, які нормативні документи застосовуються, особливості укладення договору оренди, а також нюанси, які діють під час воєнного стану