Міністерство освіти і науки затвердило зміни умов прийому на навчання до вузів України. Відповідний наказ, підписаний 4 травня 2020 року, пройшов реєстрацію у Міністерстві юстиції.
Організація роботи бухгалтерської служби

Змін зазнали терміни проведення вступної кампанії у 2020 році – усі дати зсунуто на місяць (серпень) з урахуванням прогнозу розвитку епідеміологічної ситуації.
Так, для вступників на основі ПЗСО реєстрація електронних кабінетів розпочнеться 1 серпня, прийом заяв та документів триватиме з 13 до 22 серпня (для тих, хто вступає за результатами ЗНО), та до 16 серпня для вступників, що складатимуть вступні іспити в закладі вищої освіти.
Карантинні ускладнення на зарплату: чи виплачувати надбавку вчителям
Творчі конкурси та вступні іспити на місця державного замовлення будуть проводитись з 1 до 12 серпня. Надання рекомендацій для зарахування на бюджет відбуватиметься не пізніше 27 серпня, а подача вступниками документів для зарахування – до вечора 31 серпня.
За інформацією з Урядового порталу
У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
Потрібно розрахувати зарплату за погодинною оплатою праці у 2025–2026 роках? У цьому огляді — формула, приклад нарахування, роз’яснення щодо мінімальної зарплати, бази ЄСВ та погодинної оплати викладачів
Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
Нарахуйте індексацію зарплати швидко і правильно на основі цього гайду. Із прикладами та поясненнями від експерта у статті знатимете, коли і як індексувати зарплату в 2025 та 2026 роках
Підкажемо, як скласти положення про преміювання працівників, хто його затверджує, та які помилки в документі можуть призвести до фінансових порушень.