Отримайте -40% на Експрес-курс для керівників та фахівців бухгалтерської служби
Перш за все, зверніться безпосередньо до банку, адже деякі питання чи випадки порушення прав можна легко вирішити на цьому рівні. Якщо банк не реагує навіть після оскарження, варто звертатися до Національного банку.
У сьогоднішній ситуації поширення коронавірусу в Україні найбезпечніше та найзручніше звертатися до Національного банку за допомогою дистанційних каналів:
- надішліть звернення на електронну пошту [email protected];
- зателефонуйте за номером 0 800 505 240, дзвінки безкоштовні;
- надішліть лист разом із документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
COVID-19: антикризові зміни — 2
Потрібно розповісти суть питання, зазначити інформацію про себе та контакти. У зверненні вкажіть ваше прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання та електронну пошту. Розкажіть суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги. Інформації має бути достатньо для обґрунтованого рішення НБУ.
Варто відмітити, що Нацбанк не розглядає анонімні звернення. Питання поза компетенцією НБУ пересилають до відповідального державного органу та обов'язково повідомляє про це заявника. Якщо громадянин не вказав достатньо інформації, НБУ повертає звернення та просить уточнити дані. Також не розглядають повторне звернення з того ж питання, якщо перше звернення було вирішено.
Оновлення для ППЗ «Фіндокументи» (Payments)
Відповідь на письмове звернення надається не пізніше 30 днів. Якщо звернення потребує додаткового вивчення та перевірки, то НБУ може продовжити строк розгляду, але не більше, ніж до 45 днів.
За інформацією з сайту НБУ