ДПС налагоджує документообіг в е-кабінетах

⭐ Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Бухгалтерію для бюджету та ОМС» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

Податкова служба має налагодити документообіг з платниками податків через сервіс електронного кабінету.

Всеукраїнська професійна сертифікація бухгалтерів — 2020

ДПС налагоджує документообіг в е-кабінетах

Така норма зазначена в прийнятому Законі N466.

Так платники податків, які подають звітність в електронній формі зможуть листуватися з податковою службою через засоби електронного зв’язку в електронній формі.

Для цього суб’єкту господарювання необхідно буде подати заяву про бажання отримувати документи від податкової через «Електронний кабінет».

Після отримання від платника заяви, його переписка з контролюючим органом переходить у електронну площину – до «Електронного кабінету» йому надходитимуть документи, а на його електронну адресу – інформація про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет.

Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі, що відправляється з «Електронного кабінету» автоматично та свідчить про дату та час доставки документа платнику податків.

Оновлення для ППЗ «Фіндокументи» (Payments)

У разі якщо доставка документа відбулася після 18 години, датою вручення документа платнику податків вважається наступний робочий день. Якщо доставка відбулася у вихідний чи святковий день, датою вручення документа платнику податків вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

У разі неотримання контролюючим органом квитанції про доставку документа в електронний кабінет протягом двох робочих днів з дня його надіслання такий документ у паперовій формі на третій робочий день з дня відправлення з «Електронного кабінету» надсилається за адресою платника податків.

У разі, якщо платник податків виявить бажання відмовитися від спілкування через «Електронний кабінет», йому необхідно буде лише направити до податкової служби заяву в електронній формі. Зробити це можна раз на рік. Датою завершення листування платника податків через «Електронний кабінет» є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документи через «Електронний кабінет».

За інформацією з сайту ДПС

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виплати підприємцям у Додатку 4ДФ

Чотири приклади заповнення Додатку 4ДФ, коли виплачуєте працівнику, який є фізособою-підприємцем, заробітну плату, орендну плату, винагороду за цивільно-правовим договором чи оплату за товар
7970

Лікарняний після звільнення в Додатку Д1

Працівниця перебувала на лікарняному з 25.09.2026 по 28.09.2026, а 29.09.2026 — звільнилася. Листок непрацездатності електронний, 28.09.2026 його закрили, а за сім днів він набув статусу «готовий до сплати». У жовтні 2026 року, тобто після звільнення працівниці, склали Протокол уповноважених із соцстраху про призначення допомоги та нарахували виплати за листком непрацездатності. Лікарняний оплатили. Чи нараховувати ЄСВ, якщо період лікарняного — під час трудових відносин, а нарахування за цим лікарняним — після звільнення працівниці? Як заповнити Додаток Д1?
109

Податкова декларація з рентної плати — заповнення від експерта

Підкажемо, як скласти розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води, аби уникнути можливих помилок. Також надаємо актуальні бланки декларації з рентної плати та розрахунків до неї
16919

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді