Електронна трудова книжка: як правильно оформити

ПФУ проводить роботу щодо запровадження електронного обліку трудової діяльності громадян . Для цього було розроблено онлайн-сервіс «Електронна трудова книжка». Як правильно подавати скан-копії з трудової, аби мати можливість скористатися цим сервісом?

Зразок повідомлення про прийняття працівника на роботу СКАЧАТИ

Електронна трудова книжка: як правильно оформити?

Скористатись нею можуть як застраховані особи, так і роботодавці. Відсканована трудова книжка може бути подана:

  • застрахованою особою через персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду;
  • роботодавцем через кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду.

При цьому скан-копії повинні відповідати наступним технічним вимогам:

  • скан-копія повинна бути кольорова;
  • необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку;
  • скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні —300 dpi);
  • формат зображення має бути jpg. або pdf.;
  • розмір кожного файлу не має перевищувати 1МБ.

За матеріалами ПФУ

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

тест для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Штатний розпис 2024

Окремі форми штатного розпису змінили, кого це стосується, яку форму штатного розпису обрати та як заповнити розглянемо далі у публікації.
150575

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді