При повернення працівників в офіс після дистанційної роботи рекомендується провести перевірку рівня захищеності систем, які використовувались для організації віддаленого доступу для працівників.
СКАЧАТИ Зразок наказу про припинення дистанційної роботи через скасування карантину
При переведенні співробітників центральних і місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій (далі - установи), які працювали віддалено в режимі реального часу через Інтернет, на звичайний режим роботи, рекомендується вжити наступних заходів:
- провести аудит рівня захищеності інформаційно-телекомунікаційних систем, які використовувались для організації віддаленого доступу співробітників установи;
- переглянути коло працівників, яким надано право віддаленого доступу до інформаційно-телекомунікаційних систем установи, та скасувати такий доступ у разі, якщо таким співробітникам віддалений доступ вже не потрібний;
- актуалізувати (оновити) права доступу всіх користувачів та адміністраторів інформаційно-телекомунікаційних систем установи до інформаційних ресурсів та сервісів систем;
- змінити паролі та інші атрибути доступу користувачів та адміністраторів до інформаційно-телекомунікаційних систем установи;
- актуалізувати (оновити) політику безпеки, прийняту в установі, відповідно до зміни порядку роботи користувачів в інформаційно-телекомунікаційних системах установи.
Форма № 4-ПН стосується масового вивільнення працівників. Перевірте, чи ви маєте звітувати за нею та вчасно подайте звіт. Зразок заповнення від експерта - у статті
Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто – положення про оплату праці.
15 листопада Уряд оновив критерії бронювання та критерії для отримання критичності. Бронювання працівників підприємств із 1 грудня здійснюватимуть через Дію. Моніторинг підприємств та організацій здійснюватимуть щомісяця на відповідність всім критеріям критичності. Детальніше про зміни — у статті.
Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання – у консультації.