Уряд постановою «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018 № 55 (далі — Постанова № 55) затвердив нову Типову інструкцію з діловодства в держустановах.
Постанова № 55, зокрема, затверджує:
- Типову інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну. Ця інструкція поширюється на всі електронні документи, що створюють, відправляють або одержують Секретаріат КМУ, центральні органи виконавчої влади, їх територіальні органи, Рада міністрів АР Крим, місцеві органи виконавчої влади, підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління центральних або місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів АР Крим.
Інструкція визначає:
- порядок проходження електронного документа з моменту його створення, відправлення або одержання до моменту передавання до архіву установи;
- засади організації документування управлінської інформації в електронній формі для установ, які тимчасово створюють документи у паперовій формі;
- загальні засади функціонування та використання системи електронної взаємодії органів виконавчої влади;
- оперативний інформаційний обмін з використанням службової електронної пошти.
- Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади. Вона встановлює вимоги щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами у паперовій формі у Секретаріаті КМУ, центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів АР Крим, місцевих органах виконавчої влади.