Держустанови вестимуть діловодство за новою Типовою інструкцією

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд постановою «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018 № 55 (далі — Постанова № 55) затвердив нову Типову інструкцію з діловодства в держустановах.

Постанова № 55, зокрема, затверджує:

  1. Типову інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну. Ця інструкція поширюється на всі електронні документи, що створюють, відправляють або одержують Секретаріат КМУ, центральні органи виконавчої влади, їх територіальні органи, Рада міністрів АР Крим, місцеві органи виконавчої влади, підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління центральних або місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів АР Крим.

Інструкція визначає:

  • порядок проходження електронного документа з моменту його створення, відправлення або одержання до моменту передавання до архіву установи;
  • засади організації документування управлінської інформації в електронній формі для установ, які тимчасово створюють документи у паперовій формі;
  • загальні засади функціонування та використання системи електронної взаємодії органів виконавчої влади;
  • оперативний інформаційний обмін з використанням службової електронної пошти.
  1. Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади. Вона встановлює вимоги щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами у паперовій формі у Секретаріаті КМУ, центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів АР Крим, місцевих органах виконавчої влади.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Розрахунок при звільненні працівника у 2025 році: приклади та особливості

Як правильно провести розрахунок при звільненні працівника: зарплата за відпрацьовані дні, компенсація невикористаної відпустки, вихідна допомога, аліменти, податки, Додаток 4ДФ. Пояснюємо на прикладах 2025 року, як уникнути помилок та зробити все правильно.
215705

Матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань: як надавати та зразок наказу

Матеріальна допомога, якої потребує працівник для вирішення соціально-побутових питань, має свої особливості надання та оподаткування. Після початку війни об’єктивних підстав для надання матеріальної допомоги, на жаль, побільшало
403466

Прожитковий мінімум у 2025 та 2026 роках: суми та на що впливає

Прожитковий мінімум на 2025 рік встановлює Держбюджет-2025. У статті продемонструємо розміри прожиткового мінімуму 2025 та розглянемо, який прожитковий мінімум на 2026 рік очкувати. Пояснимо, на які виплати впливає його розмір та на що звернути увагу.
17018

Авансовий звіт у 2025 році: бланк та приклад заповнення

Для бухгалтера звична практика – видати працівникам аванс на відрядження, отримати від них авансові звіти, відшкодувати витрати за час поїздки. Та чи певний бухгалтер, що працівник подав авансовий звіт правильно? Надаємо бланк та приклад заповнення.
250834

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді