Запрацював новий Реєстр будівельної діяльності та Публічний портал

В Україні запрацював новий Реєстр будівельної діяльності та Публічний портал системи. Це перший етап впровадження Єдиної державної електронної системи у межах реформування галузі містобудування України.

Електронний сервіс «Єдиний закупівельний словник»

Новий Реєстр захищений та зберігається на національному провайдері хмарних сервісів та центрів обробки даних De Novo. Відтепер кожен об'єкт буде вноситися до Реєстру з унікальним ідентифікатором. Це дозволить прив'язати до об'єкта всі дозвільні документи, містобудівну та проектну документацію, відомості про учасників будівництва, фото та іншу інформацію.

Серед переваг нового реєстру – отримання даних про права власності та землю завдяки електронній взаємодії між реєстрами.

Також автоматичні перевірки, реєстр не дасть зареєструвати об'єкт, який не відповідає законодавчим критеріям. А ще можливість наносити положення об'єктів на карту та зручне їх відображення за типами. Крім того, до нього інтегровано довідники та реєстри, такі як перелік атестованих осіб, об'єктів культурної спадщини та небезпечних об'єктів.

Важливо також, що усі документи з самого початку будівництва і до введення в експлуатацію створюються та верифікуються за QR-кодом одразу в Реєстрі.

Публічний портал державної електронної системи у сфері будівництва надаватиме відкритий доступ до відомостей нового Реєстру будівельної діяльності. А також актуальну статистику щодо наданих послуг, що оновлюється у реальному часі. Забудовники можуть отримати онлайн-консультації через чат-бот та калькулятор для визначення класу наслідків будівель.

Працівники будівельної сфери отримають доступ до нового Реєстру через персональні електронні кабінети. Вхід до кабінету можливий лише з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що гарантує захист даних та фіксування усіх змін в документах. Доступ замовників до результатів адмінпослуг, що надаються за допомогою електронної системи, згодом буде здійснюватися через електронний кабінет користувача на порталі "Дія".

Джерело Урядовий портал

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2922

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок.
35573

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7213

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді