Наказ НАЗК від 19.05.2020 №204/20 вніс зміни до Порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій.
Зокрема, зміни передбачають наступне:
- останнім днем роботи суб’єкта декларування є фактична дата, коли він виконував свої повноваження. Раніше останнім днем роботи вважалася дата видачі працівнику трудової книжки в зв’язку з припиненням повноважень;
- установи мають 5 робочих днів для того, аби перевірити, чи подав суб’єкт декларування, що припиняє свої повноваження, декларацію. Цю перевірку вони мають почати на 20 робочий день після того, як працівник звільняється. У попередній редакції було два різних строки, які залежали від підстав звільнення — з ініціативи роботодавця чи працівника.
- установа, яка надсилає до НАЗК повідомлення щодо неподання або несвоєчасного подання декларації суб’єктом декларування, який більше не працює в органі влади, має вказати в такому документі дату припинення повноважень цього працівника. До такого повідомлення додають копії документів, що підтверджують дату припинення діяльності працівником. Раніше такі заходи не вимагалися.
Нагадуємо, що такі повідомлення потрібно надсилати окремо стосовно кожного суб’єкта декларування за встановленою формою
Звертаємо увагу, повідомлення надсилають лише поштою на адресу: бульвар Дружби Народів, 28, м. Київ, 01103.
Додатково надсилати повідомлення електронними засобами не потрібно.
За інформацією ГУ ДПС у м. Києві