Бланк розрахунку коригування податкової накладной СКАЧАТИ
Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг (пункт 2 статті 9 Закону №996).
Згідно з пунктами 201.1 та 201.10 статті 201 Кодексу при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації.
⚡️ УВАГА!!! Знижка на передплату «Головбух: Бюджет» до 40%!
Так як електронний документ не передбачає вказану дату підписання документу, платнику податків слід використовувати дату складання такого документа (в паперовій чи електронній формі), оскільки даний реквізит визначений Законом №966 як обов'язковий для первинного документа.
Отже, при здійсненні постачальником операції з постачання послуг, які оформлялись первинним документом, складеним в електронній формі, датою виникнення податкових зобов'язань з ПДВ та відповідно складання податкової накладної буде вважатися дата складання такого первинного документа, незалежно від дати накладання електронних підписів.
За матеріалами з сайту ОПП ДФС
⚡️Дистанційне навчання від досвідчених експертів з бухгалтерського обліку: ✔️8 кредитів ЄКТС ✔️240 годин ✔️сертифікат за проходження курсу