Розпорядження про виділення коштів: роз’яснює ДКСУ

Фахівці ДКСУ у листі від 19.02.2018 № 16-09/184-3049 роз’яснили хто має приймати рішення про виділення коштів

Головними розпорядниками бюджетних коштів за бюджетними призначеннями, визначеними рішеннями про місцеві бюджети, відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України можуть бути виключно:

  • місцеві державні адміністрації;
  • виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради);
  • структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.

Якщо згідно із законом місцева рада не створила виконавчий орган, функції головного розпорядника коштів відповідного місцевого бюджету виконує голова такої місцевої ради.

Посадові оклади держслужбовців 2018

Окрім того, якщо виконавчий орган ради не створено, сільський, селищний, міський (міста районного значення) голова, голова об'єднаної територіальної громади забезпечує виконання функцій місцевого фінансового органу (п.1.3 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженим наказом МФУ від 23.08.2012 № 938).

Нагадаємо місцеві фінансові органи проводять розподіл коштів загального/спеціального фонду місцевих бюджетів відповідно до помісячного розпису асигнувань з урахуванням зареєстрованих фінансових зобов’язань. Вони подають органам Казначейства розпорядження про виділення коштів у розрізі головних розпорядників, які затверджуються головою місцевого органу виконавчої влади (органу місцевого самоврядування) або, за його дорученням, одним з його заступників (керівником фінансового органу.

Місцеві бюджети 2018: які доходи й видатки

Таким чином, розпорядження про виділення коштів має затверджувати посадова особа, яку уповноважено головою місцевого органу виконавчої влади відповідним розпорядчим документом.

Джерело: Лист ДКСУ від 19.02.2018 № 16-09/184-3049

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Оренда комунального та державного майна в Україні

Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
1209

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації бюджетної установи. А після набуття чинності наказу Мінфіну від 18.01.2024 № 23 додатково Казначейство у тримісячний строк переукладатиме з клієнтами договори про здійснення розрахунково-касового обслуговування. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
38637

Реєстраційна картка учасника бюджетного процесу в ІАС «LOGICA» – заповнення з експертом

У консультації про заповнення електронної форми реєстраційної картки, яка використовується для реєстрації учасників бюджетного процесу. Розглянемо, хто і який розділ заповнює та як заповнити кожне поле форми.
1929

Типова програмна класифікація видатків та кредитування місцевих бюджетів

Програмна класифікація видатків та кредитування місцевого бюджету, відповідно до вимог частини другої статті 10 Бюджетного кодексу України, формується місцевим фінансовим органом за пропозиціями, поданими головними розпорядниками бюджетних коштів під час складання проекту рішення про місцевий бюджет у бюджетних запитах.
12003

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді