Розпорядження про виділення коштів: роз’яснює ДКСУ

Фахівці ДКСУ у листі від 19.02.2018 № 16-09/184-3049 роз’яснили хто має приймати рішення про виділення коштів

Головними розпорядниками бюджетних коштів за бюджетними призначеннями, визначеними рішеннями про місцеві бюджети, відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України можуть бути виключно:

  • місцеві державні адміністрації;
  • виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради);
  • структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.

Якщо згідно із законом місцева рада не створила виконавчий орган, функції головного розпорядника коштів відповідного місцевого бюджету виконує голова такої місцевої ради.

Посадові оклади держслужбовців 2018

Окрім того, якщо виконавчий орган ради не створено, сільський, селищний, міський (міста районного значення) голова, голова об'єднаної територіальної громади забезпечує виконання функцій місцевого фінансового органу (п.1.3 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженим наказом МФУ від 23.08.2012 № 938).

Нагадаємо місцеві фінансові органи проводять розподіл коштів загального/спеціального фонду місцевих бюджетів відповідно до помісячного розпису асигнувань з урахуванням зареєстрованих фінансових зобов’язань. Вони подають органам Казначейства розпорядження про виділення коштів у розрізі головних розпорядників, які затверджуються головою місцевого органу виконавчої влади (органу місцевого самоврядування) або, за його дорученням, одним з його заступників (керівником фінансового органу.

Місцеві бюджети 2018: які доходи й видатки

Таким чином, розпорядження про виділення коштів має затверджувати посадова особа, яку уповноважено головою місцевого органу виконавчої влади відповідним розпорядчим документом.

Джерело: Лист ДКСУ від 19.02.2018 № 16-09/184-3049

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет 2025

Верховна Рада прийняла в цілому законопроєкт за № 12000 «Про Державний бюджет України на 2025 рік» враховуючи пропозиції комітету ВРУ з питань бюджету. Наразі документ готується на підпис. Після підписання главою держави та офіційного оприлюднення тексту закону, він набере чинності з 01.01.2025. У статті поговоримо про основні показники Держбюджету 2025.
287

Відшкодування комунальних послуг орендарями

Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах.
33598

Програмна класифікація видатків: обираємо назву бюджетної програми

У бюджетному процесі застосовують програмно-цільовий метод. Суть його полягає в управлінні коштами місцевого бюджету для досягнення конкретних результатів, цілей, вирішення проблем місцевої громади. При цьому оцінюють ефективність використання коштів місцевого бюджету на кожній стадії бюджетного процесу. Основним елементом цього методу є бюджетна програма.
1574

Реєстрація бюджетних зобов’язань: робочі ситуації

Реєстрація бюджетних зобов’язань: ➤ термін реєстрації ➤ підтвердні документи для реєстрації ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних зобов’язань ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних фінансових зобов’язань.
34678

Коди економічної класифікації видатків бюджету: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.
343046

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді