Цифровий власний підпис в банках: розширено можливості застосування

Нацбанк вдосконалив порядок застосування цифрового власноручного підпису в банківській системі України.

Організація роботи бухгалтерської служби - ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ на семінар

Цифровий власний підпис в банках: розширено можливості застосування

Зокрема регулятор скасував обмеження на створення цифрового власноручного підпису лише одним інструментом підписання – стилусом та поширив можливість підписання документів цифровим власноручним підписом на осіб, які виявили бажання скористатися банківськими або фінансовими послугами банку.

Такі новації матимуть позитивний вплив на ринок банківських послуг та поширення фінансової інклюзії, адже спростять для банків процес залучення нових клієнтів та укладення договорів з ними.

Відповідні норми містить Постанова №110, що набрала чинності 01 серпня 2020 року.

За матеріалами з сайту НБУ

Цифровий власний підпис в банках: розширено можливості застосування
Людмила Кравченко,керівник експертної групи Експертус Головбух
У яких розмірах і на який термін керівник установи має право встановлювати надбавки працівникам — дізнаєтеся зі статті

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Приклади відрахувань із заробітної плати

Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
341565

Електронна декларація – хто подає

Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
90411

Електронна декларація – заповнення

Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
66139

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3498

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13862

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді