Організація роботи бухгалтерської служби - ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ на семінар
Чи має банк право без попередження клієнтів змінювати тарифи на свої послуги? Чи є порушенням видача кредитної картки разом із зарплатною? Куди звертатися, якщо клієнт вважає, що фінансова установа порушує його права? Відповіді на ці та безліч інших запитань клієнтів висвітлюватимуться на сторінці захисту прав споживачів.
Захист прав споживачів, мандат на який НБУ отримав на початку 2020 року, має два основні напрями. Перший – встановити вимоги до фінансових установ та контролювати їх дотримання, щоб попередити порушення прав споживачів. Другий – пояснити споживачам фінансових послуг, як захистити самого себе від можливих порушень або їх наслідків. Сторінка захисту прав споживача на сайті Національного банку – крок саме у цьому напрямку.
НБУ запрошує громадян відвідати сторінку захисту прав споживачів фінансових послуг на вебсайті та оцінити її зручність.
За матеріалами з сайту НБУ
►Навчання у зручному онлайн-форматі ►Відеолекції від провідних експертів ►Сертифікат від ВНЗ IV рівня акредитації - Київського національного університету імені Тараса Шевченка ► !!! УВАГА !!! Тільки зараз до кінця червня діє подвійна вигода: купуєте базову програму з максимальною знижкою -50% і отримуєте нову антикризову програму "Оплата праці в умовах посткарантину" за пів ціни! Поспішіть.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.