МОН затвердив Типові штатні нормативи навчально-реабілітаційних центрів (далі — Типові штати). Керівники навчально-реабілітаційних центрів мають привести штатні розписи у відповідність до Типових штатів. Якщо до затвердження Типових штатів у штатні розписи цих центрів були введені посади, які ними не передбачені, керівники центрів мають право зберегти ці посади за наявності відповідної потреби.

Керівники навчально-реабілітаційних центрів МОН можуть змінювати штати окремих структурних підрозділів або вводити посади (крім керівних), не передбачені Типовими штатами, в межах фонду оплати праці, доведеного лімітними довідками на відповідний період. Дозволено замінювати посади лише в межах однієї категорії (педагогічного, господарсько-обслуговуючого тощо) персоналу. Додаткові посади можна вводити у разі виробничої необхідності за рахунок спеціального фонду.
Із наказу МОН «Про затвердження Типових штатних нормативів навчально-реабілітаційних центрів» від 03.07.2020 № 890
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
З 28 серпня 2025 року Господарський кодекс офіційно втрачає чинність. Що це означає на практиці? Як працювати без нього та до чого готуватися бюджетникам? У статті — коротко про головне, а також відповіді експертів на найактуальніші запитання.
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі.
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді