Підвищення окладів бюджетникам: зареєстровано проект постанови

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінекономіки ініціює підвищення із 1 вересня 2020 року оплати праці працівників установ, закладів та організацій бюджетної сфери.

СКАЧАТИ Зразок заповнення штатного розпису бюджетної установи 2020

Підвищення окладів бюджетникам: зареєстровано проект постанови

Відповідно до проекта постанови, оклад бюджетного працівника І тарифного розряду становитиме 2225 грн. Змін зазнають і оклади працівників усіх інших тарифних розрядів.

Як запровадити правила внутрішнього трудового розпорядку

За умови прийняття Постанови, керівникам установ, закладів та організацій бюджетної сфери необхідно буде здійснити:

  • внесення змін до штатного розпису, з урахуванням нових посадових окладів;
  • диференціацію зарплати працівників, які отримують зарплату на рівні мінімальної у межах фонду оплати праці шляхом нарахування доплат, надбавок, премій.
  • Центральні органи виконавчої влади, в свою чергу, матимуть забезпечити своєчасне погодження штатних розписів установ та організацій.

За матеріалами проекта Постанови Мінекономіки

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
170937

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
44809

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83462

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
230

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді