Підвищення окладів бюджетникам: зареєстровано проект постанови

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінекономіки ініціює підвищення із 1 вересня 2020 року оплати праці працівників установ, закладів та організацій бюджетної сфери.

СКАЧАТИ Зразок заповнення штатного розпису бюджетної установи 2020

Підвищення окладів бюджетникам: зареєстровано проект постанови

Відповідно до проекта постанови, оклад бюджетного працівника І тарифного розряду становитиме 2225 грн. Змін зазнають і оклади працівників усіх інших тарифних розрядів.

Як запровадити правила внутрішнього трудового розпорядку

За умови прийняття Постанови, керівникам установ, закладів та організацій бюджетної сфери необхідно буде здійснити:

  • внесення змін до штатного розпису, з урахуванням нових посадових окладів;
  • диференціацію зарплати працівників, які отримують зарплату на рівні мінімальної у межах фонду оплати праці шляхом нарахування доплат, надбавок, премій.
  • Центральні органи виконавчої влади, в свою чергу, матимуть забезпечити своєчасне погодження штатних розписів установ та організацій.

За матеріалами проекта Постанови Мінекономіки

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72593

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103576

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35767

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12994

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74117

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді