Буває, документ затримується на будь-якому етапі документообігу — тож неприємні наслідки і штрафи забезпечені.
Організувати безперебійний документообіг допоможе графік, а не автоматизація бухобліку. А працівників, які невчасно подають до бухгалтерії документи, можна позбавити премії. За що доведеться сплатити штраф і як його уникнути — читайте у статті:
Графік документообігу: шість запитань на професійність
Ви класний бухгалтер і в бухгалтерському обліку вам немає рівних? Покажіть свій результат - пройдіть самоперевірку власних знань!
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
Підкажемо, чи кожен працівник установи може бути членом комісії списання майна бюджетних установ та коли керівник може залишити склад комісії зі списання майна незмінним.
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок
Експерт підкаже за яких особливих умов бюджетні установи можуть оплачувати товари чи послуги до того, як їх отримали