МОН пропонує проект Порядку забезпечення гуртожитком учнів закладів професійної освіти

МОН розробило проект Постанови КМУ «Про затвердження Порядку забезпечення гуртожитками осіб, які навчаються в закладах професійної (професійно-технічної) освіти» та запропонувало його для громадського обговорення.

Цей Порядок передбачає безоплатні місця в гуртожитках для іногородніх учнів, дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, не тільки на період навчання, але й на час вступу.

Також у Порядку вказали категорії іногородніх осіб, які матимуть право на першочергове забезпечення гуртожитком.

За наявності вільних місць у гуртожитку за договором найму (оплатно) селитимуть працівників навчального закладу, які не мають іншого місця проживання, а також інших осіб.

Житлова площа та місця загального користування в гуртожитку не підлягають приватизації, обміну, закладанню тощо.

Документ встановлює мінімальну норму житлової площі на одну особу — не менше 6 квадратних метрів.

Керівництво закладу освіти та працівники гуртожитку мають забезпечити в гуртожитку необхідні умови для проживання, самостійної роботи, відпочинку, побуту, фізичної культури, виховної роботи, у т. ч. розумне пристосування для проживання осіб з інвалідністю.

Натомість особи, які проживають у гуртожитку, мають право брати участь у вирішенні питань, пов’язаних із поліпшенням житлово-побутових умов, вимагати своєчасного ремонту або заміни обладнання, що стало непридатним для використання.

У документі визначено процедуру поселення до гуртожитку та виселення з нього, а також правила проживання.

Зауваження та пропозиції до зазначеного проекту Постанови приймаються до 22 травня 2018 року за адресою [email protected]

Джерело: сайт Міністерства освіти і науки України

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2922

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок.
35573

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7213

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді