МОН пропонує проект Порядку забезпечення гуртожитком учнів закладів професійної освіти

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

МОН розробило проект Постанови КМУ «Про затвердження Порядку забезпечення гуртожитками осіб, які навчаються в закладах професійної (професійно-технічної) освіти» та запропонувало його для громадського обговорення.

Цей Порядок передбачає безоплатні місця в гуртожитках для іногородніх учнів, дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, не тільки на період навчання, але й на час вступу.

Також у Порядку вказали категорії іногородніх осіб, які матимуть право на першочергове забезпечення гуртожитком.

За наявності вільних місць у гуртожитку за договором найму (оплатно) селитимуть працівників навчального закладу, які не мають іншого місця проживання, а також інших осіб.

Житлова площа та місця загального користування в гуртожитку не підлягають приватизації, обміну, закладанню тощо.

Документ встановлює мінімальну норму житлової площі на одну особу — не менше 6 квадратних метрів.

Керівництво закладу освіти та працівники гуртожитку мають забезпечити в гуртожитку необхідні умови для проживання, самостійної роботи, відпочинку, побуту, фізичної культури, виховної роботи, у т. ч. розумне пристосування для проживання осіб з інвалідністю.

Натомість особи, які проживають у гуртожитку, мають право брати участь у вирішенні питань, пов’язаних із поліпшенням житлово-побутових умов, вимагати своєчасного ремонту або заміни обладнання, що стало непридатним для використання.

У документі визначено процедуру поселення до гуртожитку та виселення з нього, а також правила проживання.

Зауваження та пропозиції до зазначеного проекту Постанови приймаються до 22 травня 2018 року за адресою [email protected]

Джерело: сайт Міністерства освіти і науки України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72434

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103275

Одноразова грошова допомога родинам загиблих військових: як не втратити

У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
119

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35628

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12927

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді