Реорганізація бюджетної установи: який запис вносити у трудові

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

У Держпраці пояснили який запис робиться у трудові книжки працівників бюджетних організацій або установ в разі їхньої реорганізації.

Хочете прокоментувати чи поділитися новиною з колегами? Переходьте на Facebook ►►►

СКАЧАТИ Зразок заповнення штатного розпису бюджетної установи 2020

Реорганізація бюджетної установи: який запис вносити у трудові

До графи 3 трудових книжок працівників вноситься тільки запис про перейменування підприємства відповідно до п. 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок № 58.

Інше передбачає лише припинення трудового договору. А припинення з ініціативи власника або уповноваженого ним органу можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників (п. 1 ч. 1 ст. 40 КЗпП) і аж ніяк не в разі реорганізації установи.

За матеріалами Держпраці

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26064

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
484556

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді