Нові Типові штатні нормативи ЗДО із 01.09.2025
Мінфін оприлюднив для обговорення наказ, який: 
- змінює форми меморіальних ордерів № 11 «Накопичувальна відомість про надходження продуктів харчування», № 11-авт «Накопичувальна відомість про надходження продуктів харчування», № 12 «Накопичувальна відомість про витрачання продуктів харчування», № 12-авт «Накопичувальна відомість про витрачання продуктів харчування»;
- затверджує форму оборотної відомості;
- змінює Порядок складання типових форм меморіальних ордерів та інших облікових регістрів суб'єктів державного сектору.
Ознайомитись з цим проєктом можна на офіційному вебсайті Мінфіну у розділі «Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р» підрубрики «Проєкти нормативно-правових актів» рубрики «Законодавство».
Зауваження та пропозиції до цього проєкту наказу надсилайте Мінфіну протягом 20 робочих днів.
Із проєкту наказу Мінфіну «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 08 вересня 2017 року № 755»
ДОПОМОЖЕМО БУХГАЛТЕРУ ►►►підготуватися до інвентаризації ►►►скласти інвентаризаційний опис ►►►опанувати нормативи для оцінки інвентаризаційних різниць ►►►обрати субрахунки
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати