Зміни у формах меморіальних ордерів

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Нові Типові штатні нормативи ЗДО із 01.09.2025

Мінфін оприлюднив для обговорення наказ, який: Зміни у формах меморіальних ордерів

  • змінює форми меморіальних ордерів № 11 «Накопичувальна відомість про надходження продуктів харчування», № 11-авт «Накопичувальна відомість про надходження продуктів харчування», № 12 «Накопичувальна відомість про витрачання продуктів харчування», № 12-авт «Накопичувальна відомість про витрачання продуктів харчування»;
  • затверджує форму оборотної відомості;
  • змінює Порядок складання типових форм меморіальних ордерів та інших облікових регістрів суб'єктів державного сектору.

Ознайомитись з цим проєктом можна на офіційному вебсайті Мінфіну у розділі «Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р» підрубрики «Проєкти нормативно-правових актів» рубрики «Законодавство».

Зауваження та пропозиції до цього проєкту наказу надсилайте Мінфіну протягом 20 робочих днів.

Із проєкту наказу Мінфіну «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 08 вересня 2017 року № 755»

Зміни у формах меморіальних ордерів
ЛАРИСА КІРІЧЕНКОВА,експерт Експертус
ДОПОМОЖЕМО БУХГАЛТЕРУ ►►►підготуватися до інвентаризації ►►►скласти інвентаризаційний опис ►►►опанувати нормативи для оцінки інвентаризаційних різниць ►►►обрати субрахунки

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
123

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
186045

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73924

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105693

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді