Фонд соціального страхування України (далі — ФСС) планує:
- впровадити електронні заяви-розрахунки для виплат за листками непрацездатності;
- затвердити нову форму заяви-розрахунку;
- створити умови для мінімізації помилок під час нарахувань.
ФСС розробляє проект постанови з новим порядком фінансування страхувальників для виплат за листками непрацездатності.
Мета проекту — безпомилкове визначення страхувальниками розміру та нарахування допомоги та страхових виплат. Для цього ФСС планує запровадити нові підходи щодо обслуговування страхувальників.
Так, робочі органи виконавчої дирекції ФСС до прийняття рішення про фінансування попередньо контролюватимуть правильність нарахування виплат. У разі виявлення помилок вони надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо їх усунення.
Робочі органи ФСС проводитимуть перевірки за допомогою звірки даних, наведених у заявах-розрахунках з відомостями Державного реєстру застрахованих осіб. Вони контролюватимуть своєчасність виплати застрахованим особам належних їм сум за допомогою системи оперативного інформування у вигляді повідомлень.
Новий порядок передбачає спрощення звітності та скорочення кількості перевірок.
Крім того, проект постанови затверджує нову форму заяви-розрахунку та порядок подання її в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.
Джерело: сайт Фонду соціального страхування України