Зміни до кошторису: як коригувати розрахунки

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

БУХГАЛТЕР МАЄ ЗНАТИ, для чого робити розрахунки до кошторису, яку форму застосовувати,- чому не можна завищувати розрахункові суми.

зміни до кошторису

Кошторис — основний документ, за яким працюють бюджетні установи. Протягом року нерідко виникає потреба внести зміни до кошторису та оформити довідку. Буває й так, що необхідно використати кошти лише у межах одного коду економічної класифікації видатків (КЕКВ).

Приміром, розрахунками до проєкту кошторису на 2020 рік, що складали у 2019 році, установа запланувала придбати столи за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». Утім, ситуація змінилася і доцільність придбавати саме ці цінності відпала. Водночас виникла потреба придбати шафи для документів за цим самим КЕКВ. Фактично затверджена сума видатків за КЕКВ 2210 не змінилася, змінилися лише цінності, яких потребує установа: замість столів — шафи.

Отже, постає запитання, чи потрібно коригувати розрахунки до кошторису на 2020 рік.

ПЕРЕЙТИ до СТАТТІ ►►►

Зміни до кошторису.: як коригувати розрахунки
ІВАН ЛЕВАДСЬКИЙ,експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ
Мінфін наказом від 27.10.2020 № 636 оновив інструкцію щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету. Хоч оновлена інструкція діятиме з 01.01.2021, про зміни дізнайтеся сьогодні, щоб правильно спланувати видатки на наступний рік.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відшкодування комунальних послуг орендарями

Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах
46555

Внутрішній контроль в бюджетній установі 2025

Із 2025 року внутрішній контроль — новий обов’язок бухгалтера. Експерт допоможе організувати внутрішній контроль в бюджетних установах, та підкаже, які зауваження можуть виникнути у ревізорів під час перевірок
149

Освітня субвенція 2025/2026: розмір, розподіл, бухоблік

Освітня субвенція — це один із трансфертів, які місцеві бюджети отримують з державного бюджету на спільні цільові програми. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції у 2025 та 2026 роках — говоримо у цьому огляді.
14317

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді