Норми роботи з ЕОМ: чи діють для державних установ

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Наказ Мінсоцполітики № 207 щодо норм роботи з ЕОМ поширюється на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності, організаційно-правової форми і видів діяльності.

Календар бухгалтера на ГРУДЕНЬ

Норми роботи з ЕОМ: чи діють для державних установ

Однак, Вимоги наказу не поширюються на:

  • робочі місця здобувачів освіти у комп’ютерних класах (кабінетах, аудиторіях тощо) закладів освіти;
  • робочі місця пілотів, водіїв або операторів транспортних засобів, обладнані екранними пристроями;
  • робочі місця працівників, які займаються обслуговуванням, ремонтом і налагодженням екранних пристроїв;
  • портативні системи оброблення даних, якщо вони не постійно використовуються на робочому місці;
  • обчислювальні машинки (калькулятори), касові апарати та прилади з невеликими пристроями індикації даних або результатів вимірювання;
  • цифрові друкувальні машини, обладнані візуальними дисплейними терміналами (дисплейні друкувальні машини);
  • планшети, смартфони, мобільні телефони.

За матеріалами Держпраці

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
184764

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73516

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105007

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
36225

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді