Уряд ухвалив рішення підтримати ініціативу Президента про виплату одноразової матеріальної допомоги роботодавцям, які можуть втратити дохід через карантин.
Оновлена інструкція до КЕКВ: що змінили

Скачати шпаргалку
Право на отримання мають юридичні особи (роботодавці), які використовують працю найманих працівників.
Важливо: основний вид економічної діяльності таких роботодавців не входить до Переліку видів економічної діяльності щодо яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи, визначеного Кабінетом Міністрів України.
Роботодавці можуть надати пакет документів в один із способів:
- Безпосередньо до центру зайнятості;
- Не електронну адресу центру (скановані копії).
Перелік необхідних документів:
- заява за формою згідно з додатком 1 Порядку;
- копія наказу про скорочення чи можливе скорочення тривалості робочого часу;
- копія відомостей про найманих працівників за формою згідно з Додатком 2 до Порядку.
За матеріалами ДЦЗ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Як створити та відправити повідомлення про виплату коштів в ПФУ — розповідаємо у статті. На прикладі покажемо, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам швидко і без помилок
У статті — зразок положення про оплату праці працівників на прикладі комунального підприємства. Скористайтеся прикладом і складіть власне положення без помилок.
Як правильно подати заяву-розрахунок лікарняних до ПФУ? Завантажуйте зразок і використовуйте перевірений алгоритм, щоб заповнити все з першого разу!
Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто — положення про оплату праці.
ПДФО-помилки: не проґавте останній шанс безболісно виправити. Експерт підкаже як та коли краще це зробити