Алгоритм утворення та реорганізації райдержадміністрацій врегульовано: що має знати бюджетник

Алгоритм утворення та реорганізації райдержадміністрацій врегульовано: що має знати бюджетник

17.11.2020 року прийнято Проєкт Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування та районних державних адміністрацій № 3651-д. (далі — Закон).

Хто припиняє повноваження голів місцевих держадміністрацій

Зокрема, Закон передбачив, що утворення та реорганізацію райдержадміністрацій проводить КМУ після того, як ВРУ прийме рішення про утворення та ліквідацію районів (ст. 71 розд. ІІ Закону про місцеві держадміністрації).

Під час проведення реорганізації ЮО — райдержадміністрацій, їхніх структурних підрозділів не застосовують положення законодавства щодо взаємодії з кредиторами.

Якщо райдержадміністрації реорганізовуватимуть шляхом приєднання, то голова райдержадміністрації, до якої приєднують інших ЮО:

  • виконуватиме повноваження з управління справами таких ЮО;
  • забезпечуватиме підготовку та прийняття райдержадміністраціями, які припиняють, та їхніми посадовими особами рішень з дня прийняття рішення про початок реорганізації.

Порядок утворення та реорганізації райдержадміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов’язків райдержадміністрацій, які припиняють, визначатиме КМУ з урахуванням норм БК та Закону про місцеве самоврядування.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Сільський голова – доплата за виконання обов’язків

В даній статті розглянуто специфіку повноважень сільського голови, можливість виконання ним посадових обов’язків тимчасово відсутніх працівників, розмір доплати та порядок документального оформлення такого виконання.
1948

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3743

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
3199

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7603

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
4566

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді