Надлишкове рухоме військове майно обліковуємо по-новому

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Міноборони затвердив нову редакцію Інструкції з особливостей ведення обліку, передачі та повернення надлишкового рухомого військового майна (крім стрілецької зброї та боєприпасів).

Надлишкове рухоме військове майно обліковуємо по-новому

❗️ Оплата періодики у грудні можлива — тримайте три підказки

Нова редакція Інструкції визначає особливості:

  • обліку надлишкового рухомого військового майна (крім стрілецької зброї та боєприпасів) та вторинних ресурсів у ЗСУ;
  • передачі надлишкового рухомого військового майна та вторинних ресурсів з оперативного обліку служб забезпечення органів військового управління на оперативний облік до ГУМР;
  • повернення його з обліку ГУМР на облік до служб забезпечення органів військового управління.

У додатках до інструкції визначено 17 форм облікових документів, які заповнюватимуть у разі обліку, передачі та повернення надлишкового рухомого військового майна.

Джерело: наказ Міноборони «Про внесення змін до Інструкції з особливостей ведення обліку, передачі та повернення надлишкового рухомого військового майна (крім стрілецької зброї та боєприпасів) в системі Міністерства оборони України» від 12.10.2020 № 380

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.



додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
184784

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73539

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105025

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
36229

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді