Мінсоцполітики затвердило:
- форму звіту № 1 «Звіт про наявність і розподіл гуманітарної допомоги» (далі — Форма № 1);
- форму звіту № 2 «Зведений звіт про наявність і розподіл гуманітарної допомоги в розрізі отримувачів гуманітарної допомоги» (далі — Форма № 2);
- інструкцію щодо заповнення цих форм.
Отримувачі гуманітарної допомоги та її набувачі — юридичні особи щомісячно звітуватимуть за Формою № 1 — до ОДА та Київської МДА, а вже держадміністрації за Формою № 2 — до Мінсоцполітики.
До Звіту додаватимуть:
- відомість про видачу набувачам гуманітарної допомоги — фізичним особам гуманітарної допомоги;
- копії документів, за винятком тих, інформацію з яких вже мають державні електронні інформаційні ресурси, що підтверджують відображені у Звіті відомості (у т. ч. копії актів приймання-передавання, накладних, документів про оприбуткування та постановку гуманітарної допомоги на баланс отримувача гуманітарної допомоги та/або набувача гуманітарної допомоги — юридичної особи тощо).
Звіт підписуватиме керівник і бухгалтер. Його подаватимуть у паперовій та електронній формах або в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису. Звітуватимуть наростаючим підсумком окремо за кожним вантажем/коштами, у т. ч. в іноземній валюті, визнаним гуманітарною допомогою, до повного розподілу всього обсягу допомоги.
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.