Податківці пояснили чи є платними послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС.
Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Відповідно до положень Регламенту КНЕДП кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Надавача (http://acskidd.gov.ua).
Пунктом 2.2 розд. 2 Регламенту Надавача встановлено, що Надавач здійснює свою діяльність у сфері надання ЕДП органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, з можливістю безоплатної видачі кваліфікованих сертифікатів кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису чи печатки.
Водночас, згідно з п. 5.1 розд. 5 Договору про надання ЕДП, електронні довірчі послуги надаються на безоплатній основі.
Отже, Надавач здійснює формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів на безоплатній основі.
За матеріалами ЗІР
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф