Кабмін видав Постанову «Про забезпечення здійснення закордонними дипломатичними установами України повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану в умовах воєнного стану».

❤️🔥Премії бюджетникам: 8 готових рішень
На урядовому порталі опублікована Постанова про проведення державної реєстрації актів цивільного стану закордонними дипломатичними установами.
Головне про зміни
Згідно з рішенням Уряду дипломатичні установи:
- проводять державну реєстрацію актів цивільного стану, вносять зміни до актових записів цивільного стану, поновлюють та анулюють їх, повторно видають свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану та видають витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі — надання послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану) з використанням зазначеного Реєстру як органи державної реєстрації актів цивільного стану, що здійснюють його ведення;
- здійснюють надання послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадянам України незалежно від місця їх проживання (перебування);
- застосовують законодавство, яким у своїй діяльності керуються органи державної реєстрації актів цивільного стану, що здійснюють ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
- передають на зберігання актові записи цивільного стану на паперових носіях до Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у порядку, визначеному законодавством.
Міністерству закордонних справ належить визначити закордонні дипломатичні установи, які будуть надавати послуги державної реєстрації актів цивільного стану.
Мінюст має надати доступ дипломатам до Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Постанова набирає чинності через десять днів з дня її опублікування.
Нагадаємо, що раніше Кабмін затвердив схему посадових окладів на посадах державної служби з урахуванням категорій, підкатегорій та рівнів державних органів у 2023 році.
Схема посадових окладів затверджена з 17 січня, але діє з 1.01.2023.
За матеріалами Кабміну
💥Обов’язкова сертифікація бухгалтерів: кого торкнеться та які наслідки
Органи місцевого самоврядування (ОМС) — це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше
Додаткова відпустка державним службовцям надається після досягнення п’ятирічного стажу на держслужбі. На який строк надається додаткова відпустка держслужбовцям, коли і як її компенсувати та чим доведеться поплатитися за затримку розрахунку?
Про зміни в нарахуванні зарплати держслужбовців із 04.06.2025, нову класифікація посад, оновлені складники зарплати та підходи до її нарахування — розповідаємо у статті. Дізнайтеся, які посадові оклади, граничні розміри премій, доплат та надбавок допустимі для державних службовців у 2025 році.
Державна служба — це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави. З яких підстав можливе припинення державної служби? Який порядок припинення державної служби? З’ясуймо разом!
Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?