Пошук по Класифікатору професій
На урядовому порталі опублікована Постанова про проведення державної реєстрації актів цивільного стану закордонними дипломатичними установами.
Головне про зміни
Згідно з рішенням Уряду дипломатичні установи:
- проводять державну реєстрацію актів цивільного стану, вносять зміни до актових записів цивільного стану, поновлюють та анулюють їх, повторно видають свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану та видають витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі — надання послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану) з використанням зазначеного Реєстру як органи державної реєстрації актів цивільного стану, що здійснюють його ведення;
- здійснюють надання послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадянам України незалежно від місця їх проживання (перебування);
- застосовують законодавство, яким у своїй діяльності керуються органи державної реєстрації актів цивільного стану, що здійснюють ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
- передають на зберігання актові записи цивільного стану на паперових носіях до Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у порядку, визначеному законодавством.
Міністерству закордонних справ належить визначити закордонні дипломатичні установи, які будуть надавати послуги державної реєстрації актів цивільного стану.
Мінюст має надати доступ дипломатам до Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Постанова набирає чинності через десять днів з дня її опублікування.
Нагадаємо, що раніше Кабмін затвердив схему посадових окладів на посадах державної служби з урахуванням категорій, підкатегорій та рівнів державних органів у 2023 році. Схема посадових окладів затверджена з 17 січня, але діє з 1.01.2023.
Передплата 2023 Каталог БУХГАЛТЕРІЯ