
Заява-розрахунок від роботодавця може бути відхилена через помилки у внесених даних. В таких випадках в заяві-розрахунку зі статусом «не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря в особистому кабінеті страхувальник.
За даними ПФУ, найчастіше зустрічаються такі помилки:
- неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцезнаходження (вказано не повністю або з помилками), номер рахунку, МФО банку тощо;
- не внесено дані щодо приналежності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності);
- невідповідність між страховим стажем за останні 12 місяців, який застрахована особа набула фактично, і тим, що зазначено в Реєстрі застрахованих осіб;
- неправильно розраховано суму виплат за листком непрацездатності.
Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну (реквізити листка непрацездатності, інформація про застраховану особу). В цьом випадку для підтвердження, необхідно скановані копії паперових листків непрацездатності додати до електронної заяви-розрахунку.
Експерт порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС» наводить зразок заповнення заяви-розрахунку: