Мінфін отримав право перевіряти електронну систему охорони здоров’я

Кабінет міністрів вніс зміни до Положення про Міністерство фінансів України.

Мінфін отримав право перевіряти систему охорони здоров’я

Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

За інформацією постійного представника Уряду в Верховній Раді Тараса Мельничука, повноваження Мінфіну доповненні наступними завданнями:

  • перевірка достовірності інформації та документів, внесених до електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ);
  • обробка та захист персональних даних під час здійснення верифікації та моніторингу державних виплат, а також під час здійснення перевірки достовірності інформації та документів, внесених до ЕСОЗ;
  • розроблення методології визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника;
  • затвердження положення про форму та зміст структури власності юридичної особи та забезпечення їх оприлюднення на офіційному вебсайті Мінфіну;
  • державне регулювання та нагляд у сфері запобігання та протидії щодо субʼєктів господарювання, які здійснюють торговельну діяльність культурними цінностями та/або надають посередницькі послуги в такій діяльності;
  • державне регулювання та нагляд за субʼєктами господарювання, що надають посередницькі та/або консультаційні послуги під час здійснення операцій з нерухомим майном щодо надання в оренду нерухомого майна.

Нагадаємо, раніше було розширено повноваження Міністерства юстиції, яке отримало, зокрема, право на:

  • проведення перевірок територіальних органів Мінʼюсту, в тому числі з питань виконання кримінальних покарань, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Мінʼюсту, в тому числі створених для виконання завдань Державної кримінально-виконавчої служби;
  • проведення службових розслідувань стосовно осіб рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби;
  • вжиття заходів до розшуку майна забороненої судом політичної партії, затвердження переліку майна, коштів та інших активів забороненої судом політичної партії, її обласних, міських, районних організацій, первинних осередків та інших структурних утворень, що передається у власність держави;
  • здійснення державної реєстрації відомостей про дату початку обліку/дату припинення обліку часток товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю в обліковій системі часток, що ведеться Центральним депозитарієм цінних паперів та повʼязаних із цим змін тощо.
Лікарняні в Об’єднаній звітності: зразки

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронна декларація – заповнення

Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації – у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта.
83446

Чи проводити щорічну оцінку в ОМС

Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації
19671

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
23165

Благодійна допомога ОМС

Стаття присвячена питанню законного способу отримання благодійної допомоги органами місцевого самоврядування
14826

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді