Вивільнення працівників ліквідованих рад: за якою процедурою відбувається

Скорочення чисельності або штату працівників допускається виключно у разі наявності змін в організації виробництва і праці (наприклад, вдосконалення, покращення процесу виробництва, зменшення обсягу виробництва продукції, перепрофілювання підприємства, установи, організації тощо).

⭐️ Усі цифри для розрахунків із працівниками у 2021-му

Вивільнення працівників ліквідованих рад: за якою процедурою відбувається

Саме голова новоутвореної районної ради з моменту вступу його на посаду буде уповноваженою особою роботодавця як для новутвореної ради, так і для ліквідованих районних рад.

Процедура вивільнення працівників рад, що увійшли до новоутвореної районної ради, здійснюється в такій послідовності:

  • Рішенням ради створюється комісія з реорганізації ліквідованих районних рад, що приєдналися до новоутвореної районної ради.
  • Одночасно з утворенням комісії з реорганізації всі працівники не пізніше ніж за 2 місяці попереджуються про можливе подальше вивільнення в порядку, передбаченому ст. 492 КЗпП.
  • Після затвердження новоутвореною радою структури апарату ради та працівників ради на невибірних посадах, штатного розпису слід визначити, хто із працівників рад, що увійшли до новоутвореної ради, відповідає кваліфікаційним вимогам до цих посад, а також хто має переважне право на залишення на роботі. Решті працівників, за можливості, слід запропонуватиі ншу роботу.

За матеріалами Держпраці

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Сільський голова – доплата за виконання обов’язків

В даній статті розглянуто специфіку повноважень сільського голови, можливість виконання ним посадових обов’язків тимчасово відсутніх працівників, розмір доплати та порядок документального оформлення такого виконання.
1948

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3743

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
3199

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7604

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
4566

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді