Вивільнення працівників ліквідованих рад: за якою процедурою відбувається

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Скорочення чисельності або штату працівників допускається виключно у разі наявності змін в організації виробництва і праці (наприклад, вдосконалення, покращення процесу виробництва, зменшення обсягу виробництва продукції, перепрофілювання підприємства, установи, організації тощо).

⭐️ Усі цифри для розрахунків із працівниками у 2021-му

Вивільнення працівників ліквідованих рад: за якою процедурою відбувається

Саме голова новоутвореної районної ради з моменту вступу його на посаду буде уповноваженою особою роботодавця як для новутвореної ради, так і для ліквідованих районних рад.

Процедура вивільнення працівників рад, що увійшли до новоутвореної районної ради, здійснюється в такій послідовності:

  • Рішенням ради створюється комісія з реорганізації ліквідованих районних рад, що приєдналися до новоутвореної районної ради.
  • Одночасно з утворенням комісії з реорганізації всі працівники не пізніше ніж за 2 місяці попереджуються про можливе подальше вивільнення в порядку, передбаченому ст. 492 КЗпП.
  • Після затвердження новоутвореною радою структури апарату ради та працівників ради на невибірних посадах, штатного розпису слід визначити, хто із працівників рад, що увійшли до новоутвореної ради, відповідає кваліфікаційним вимогам до цих посад, а також хто має переважне право на залишення на роботі. Решті працівників, за можливості, слід запропонуватиі ншу роботу.

За матеріалами Держпраці

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Освітня субвенція 2025/2026: розмір, розподіл, бухоблік

Освітня субвенція — це один із трансфертів, які місцеві бюджети отримують з державного бюджету на спільні цільові програми. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції у 2025 та 2026 роках — говоримо у цьому огляді.
14171

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг — це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами — у даному огляді
9361

Облік безоплатно отриманих основних засобів

Бюджетні установи отримують основні засоби без оплати: від юридичних і фізичних осіб як дарунок, а також від інших бюджетних установ. Як показати в обліку дарунки — від отримання до амортизації
47938

Як провести видатки з благоустрою території

Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
16758

Програмно-цільовий метод: як застосувати на практиці

В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді
10070

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді