Вивільнення працівників ліквідованих рад: за якою процедурою відбувається

Скорочення чисельності або штату працівників допускається виключно у разі наявності змін в організації виробництва і праці (наприклад, вдосконалення, покращення процесу виробництва, зменшення обсягу виробництва продукції, перепрофілювання підприємства, установи, організації тощо).

⭐️ Усі цифри для розрахунків із працівниками у 2021-му

Вивільнення працівників ліквідованих рад: за якою процедурою відбувається

Саме голова новоутвореної районної ради з моменту вступу його на посаду буде уповноваженою особою роботодавця як для новутвореної ради, так і для ліквідованих районних рад.

Процедура вивільнення працівників рад, що увійшли до новоутвореної районної ради, здійснюється в такій послідовності:

  • Рішенням ради створюється комісія з реорганізації ліквідованих районних рад, що приєдналися до новоутвореної районної ради.
  • Одночасно з утворенням комісії з реорганізації всі працівники не пізніше ніж за 2 місяці попереджуються про можливе подальше вивільнення в порядку, передбаченому ст. 492 КЗпП.
  • Після затвердження новоутвореною радою структури апарату ради та працівників ради на невибірних посадах, штатного розпису слід визначити, хто із працівників рад, що увійшли до новоутвореної ради, відповідає кваліфікаційним вимогам до цих посад, а також хто має переважне право на залишення на роботі. Решті працівників, за можливості, слід запропонуватиі ншу роботу.

За матеріалами Держпраці

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Податкові зобов’язання ОМС

Органи місцевого самоврядування теж є платниками податків. Які саме податки вони сплачують так як показати в обліку нарахування податкових зобов’язань з податків і зборів та їхнє погашення ОМС, якими є бухгалтерські проведення по нарахуванню та погашенню податкових зобов’язань – у даному огляді.
6345

Податки в ОМС: бухоблік та проведення

Сплата податків не минає нікого. І бюджетники не виключення. Навіть ті, які мають відношення до влади, зокрема й місцевої. Які податки і збори є витратами ОМС, як їх обліковувати, бухгалтерські проведення. Про це та інше – у консультації.
10300

Чи проводити щорічну оцінку в ОМС

Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
12298

Особливості складання розрахунків до проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік

Проєкт місцевого бюджету на 2025 рік має ґрунтуватись на розрахунках місцевих фінансових органів, бюджетних запитах головних розпорядників коштів місцевого бюджету та показниках, що стосуються місцевих бюджетів та які будуть закладені у проєкт Держбюджету на 2025 рік. Їх містять особливості складання розрахунків місцевих бюджетів, які Мінфін доводить до місцевих фінансових органів згідно зі статтею 75 Бюджетного Кодексу.
2424

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді