Перші 10 тисяч заяв на виплати від Товариства Червоного Хреста були подані в лютому, пізніше подача заяв була призупинена для проведення моніторингу якості надання послуги, завершення процесу виплати коштів на банківські картки заявникам та удосконалення технічних процесів.
Мінветеранів заявляє, що були враховані побажання ветеранів і ветеранок щодо функціональних можливостей веб-сторінки eveteran.gov.ua під час подачі заяви. Буде модернізовано інтерфейс сайту, що значно спростить можливість подачі заяви на виплату коштів, надасть зручність пошуку і перегляду необхідної інформації.
Про початок другого етапу подачі заяв на виплату грошової допомоги від Червоного Хреста України буде повідомлено на інформаційних ресурсах Мінветеранів. Тим, хто планує подати заяву, рекомендують дізнатись завчасно про міжнародний номер свого банківського рахунку (IBAN) та оформити електронний цифровий підпис (ЄЦП) для завантаження документів.
Подача заяви на отримання грошової допомоги – безкоштовна та заповнюється отримувачем самостійно.
Хто з ветеранів може отримати допомогу
Проєкт поширюється на повнолітніх громадян України, яким відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» надано статус особи з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи, та відомості про яких внесені до Єдиного державного реєстру ветеранів війни.
Особи з цієї категорії зможуть отримати грошову допомогу одноразово одним платежем на банківський рахунок заявника у розмірі 4 000 гривень на місяць. Виплати будуть здійснюватися протягом чотирьох місяців незалежно від отримання ними інших видів допомоги.