Пенсійний фонд повідомляє: всю процедуру можна розділити на 4 кроки.
Бюджетні новації — 2021
Крок 1. Увійдіть на вебпортал ПФУ та у правому верхньому куті натисніть кнопку «Вхід». Оберіть спосіб входу. Роботодавці обирають «Юридична особа». Із списку АЦСК оберіть свого надавача послуг КЕП, укажіть шлях до ключа та введіть пароль до нього. Натисніть кнопку «Увійти з ЕЦП».
Крок 2. У розділі «Комунікації з ПФУ» знайдіть пункт «Відомості про трудову діяльність робітника». Перед внесенням скан-копій система видає коротку інструкцію. Натиснувши на кнопку «Продовжити», переходьте безпосередньо до розділу завантаження.
Крок 3. Заповніть форму на свого працівника. Додайте скан-копії трудової книжки. Натисніть кнопку «Додати файл» та оберіть заздалегідь підготовлені скан-копії трудової книжки, скановану копію згоди на обробку персональних даних працівника.
Крок 4. Натискайте «Відправити до ПФУ», і копія трудової книжки буде передана Пенсійному фонду.
За матеріалами ПФУ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Форма № 4-ПН стосується масового вивільнення працівників. Перевірте, чи ви маєте звітувати за нею та вчасно подайте звіт. Зразок заповнення від експерта - у статті
Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто – положення про оплату праці.
15 листопада Уряд оновив критерії бронювання та критерії для отримання критичності. Бронювання працівників підприємств із 1 грудня здійснюватимуть через Дію. Моніторинг підприємств та організацій здійснюватимуть щомісяця на відповідність всім критеріям критичності. Детальніше про зміни — у статті.
Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання – у консультації.