Норми тривалості робочого часу 2023
За інформацією Military Media Center, вартість понесених витрат на найм житлового приміщення під час службового відрядження засвідчують розрахункові документи. Їх визначає Закон України від 06.07.1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Які документи вважаються розрахунковими:
- фіскальні чеки реєстраторів розрахункових операцій (РРО);
- фіскальні чеки програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО);
- розрахункові квитанції у випадку використання книг обліку розрахункових операцій;
- квитанції установ банку про здійснення оплати.
Що вважається витратами на відрядження:
- Проїзд (зокрема, перевезення багажу, бронювання транспортних квитків) як до місця відрядження і назад, так і за місцем відрядження (зокрема, на орендованому транспорті).
- Оплата вартості проживання у готелях (мотелях), а також включені до таких рахунків витрати на харчування чи побутові послуги (прання, чищення, прасування одягу, взуття тощо).
- Найм інших жилих приміщень.
- Оплата телефонних розмов.
- Оформлення закордонних паспортів, дозволів на в’їзд (віз).
- Обов’язкове страхування.
- Інші документально оформлені витрати, пов’язані з правилами в’їзду та перебування в місці відрядження, зокрема, будь-які збори і податки, що підлягають сплаті у зв’язку із здійсненням таких втрат.