Дистанційна робота: як обліковувати робочий час

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

У Держпраці пояснили який режим роботи встановлюється при дистанційній роботі, та як обліковувати робочий час.

⭐️ Усі цифри для розрахунків із працівниками у 2021-му

Дистанційна робота: як обліковувати робочий час

При дистанційній (надомній) роботі працівники розподіляють робочий час на свій розсуд, на них не поширюються правила внутрішнього трудового розпорядку, якщо інше не передбачено у трудовому договорі.

Таким чином, режим роботи працівника при дистанційній роботі має бути обумовлений у трудовому договорі (наказі).

Облік робочого часу забезпечується власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом, виходячи зі встановленого режиму роботи, графіку роботи та оговореної кількості робочих годин на місяць.

За матеріалами Держпраці

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Робота в нічний час у 2025 році: приклади оплати

Робота в нічний час має особливості оплати. У статті говоримо, хто має право на нічну доплату, у якому розмірі, та як правильно розрахувати оплату. Розглянемо приклади для працівників бюджетної сфери — сторожа та оператора котельні
63687

Норми робочого часу та виробничий календар 2025

Скачайте виробничий календар на 2025 рік, складений з урахуванням дії воєнного стану. У матеріалі — норми робочого часу для 5- та 6-денного робочого тижня, розрахунок робочих і вихідних днів.
14985

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання — у консультації
19199

Табель обліку робочого часу 2025 — бланк | зразок заповнення

Табель обліку робочого часу — це первинний документ, який містить перелік усіх працівників установи з відмітками про те, як вони відпрацювали робочий час протягом облікового періоду. Без цієї інформації заробітну плату працівникові не нарахуєш. То хто, коли і як складає табель?
186209

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді