Аудит трудових книжок: як та коли проводиться

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Аудит трудових книжок доцільно проводити перед скануванням. Особливо ретельно перевіряємо першу сторінку.

Зразок повідомлення про прийняття працівника на роботу СКАЧАТИ

Аудит трудових книжок: як та коли проводиться

Перевірка відбувається за наступним алгоритмом:

1) Звіряємо паспортні дані

На першій сторінці трудової книжки зазначаються відомості про працівника. Отож, на відповідність паспортним даним необхідно перевірити такі записи в трудовій:

  • прізвище, ім’я та по батькові працівника;
  • дату народження.

Окрім того, зверніть увагу на наявність:

  • підпису власника трудової книжки, яким він завірив правильність внесених даних;
  • підпису особи, відповідальної за видачу трудових книжок;
  • печатки закладу, де трудову заповнили вперше.

2) Перевіряємо записи про зміни ПІБ

У разі зміни працівником прізвища, імені, по батькові роботодавець зобов’язаний внести відповідні записи до його трудової книжки. Підстава — документи, що підтверджують зміни:

  • паспорт;
  • свідоцтво про шлюб;
  • свідоцтво про зміну прізвища, імені чи по батькові тощо.

Зміни вносять на першій сторінці трудової книжки. Роблять це так:

  • однією рискою закреслюють колишнє прізвище і записують нове;
  • на внутрішньому боці обкладинки вказують інформацію про документ, на підставі якого зроблено запис, з його реквізитами;
  • запис завіряють підписом відповідальної особи і печаткою підприємства.

3) Усуваємо виявлені помилки.

Помилка у записі ПІБ чи даті народження. Такий бланк трудової книжки вважають зіпсованим, складають акт на його списання та оформляють трудову на іншому бланку. Якщо помилився попередній роботодавець – працівнику необхідно звернутись до нього для виправлення помилки. В разі ліквідації попереднього місця роботи, виправити ситуацію необхідно в судовому порядку.

Не внесено запис про зміну ПІБ. Наразі ви є останнім роботодавцем та маєте внести відповідні зміни.

За матеріалами ПФУ

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Робота в нічний час у 2025 році: приклади оплати

Робота в нічний час має особливості оплати. У статті говоримо, хто має право на нічну доплату, у якому розмірі, та як правильно розрахувати оплату. Розглянемо приклади для працівників бюджетної сфери — сторожа та оператора котельні
63761

Колективний договір: зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта.
41313

Як заповнити та подати до Казначейства картку із зразками підписів

Картка зі зразками підписів та відбитка печатки 2025: актуальний бланк та зразки заповнення. Розкажемо, коли подавати та як подавати картку. Маємо для вас інструкцію заповнення, з нею впораєтеся швидко і без помилок
73553

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї
16996

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді