ДПС оприлюднила для обговорення проєкт наказу Мінфіну «Про затвердження Змін до Порядку функціонування Електронного кабінету» (підрозділ «2021 рік» розділу «Проєкти регуляторних актів» підрубрики «Регуляторна політика» рубрики «Діяльність» офіційного вебпорталу ДПС).
У Порядку функціонування Електронного кабінету планують врегулювати питання:
• щодо листування контролюючих органів через Електронний кабінет з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, та які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет;
• подання один раз протягом року заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет.
Зауваження та пропозиції до проєкту наказу ДПС прийматиме до 12.02.2020.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Експерт пояснює на прикладі робочої ситуації все про облік операцій з коштами грантів в бюджетній установі
Про правила для нарахування індексації у 2025 році та як індексувати зарплату протягом 2025 року, якщо оклад змінюється – роз'яснить експерт на прикладах у статті.
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Треба наказ про звільнення? Скачайте готові зразки наказів про звільнення: типові формулювання для різних ситуацій — від звільнення за власним бажанням до скорочення штату.
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.