ДПС оприлюднила для обговорення проєкт наказу Мінфіну «Про затвердження Змін до Порядку функціонування Електронного кабінету» (підрозділ «2021 рік» розділу «Проєкти регуляторних актів» підрубрики «Регуляторна політика» рубрики «Діяльність» офіційного вебпорталу ДПС).
У Порядку функціонування Електронного кабінету планують врегулювати питання:
• щодо листування контролюючих органів через Електронний кабінет з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, та які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет;
• подання один раз протягом року заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет.
Зауваження та пропозиції до проєкту наказу ДПС прийматиме до 12.02.2020.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.
Підкажемо, як скласти положення про преміювання працівників, хто його затверджує, та які помилки в документі можуть призвести до фінансових порушень.
Утримання із заробітної плати — обов’язкова частина обліку бюджетної установи. У статті скачайте проводки, щоб скористатися ними, коли утримуєте податки із зарплати
Робота в нічний час має особливості оплати. У статті говоримо, хто має право на нічну доплату, у якому розмірі, та як правильно розрахувати оплату. Розглянемо приклади для працівників бюджетної сфери — сторожа та оператора котельні
Які обов’язки має сільський голова та за що він може отримати доплату? У статті розберемо повноваження, типові ситуації із суміщенням, порядок нарахування доплат і документального оформлення.