Виправлення техпомилки в ЄДР: які розміри адмінзбору

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Статтею 36 Закону про держреєстрацію юросіб встановлено розміри адміністративного збору за виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника.

Об'єднана звітність: коли і як подавати податковий розрахунок «Довідковий»

Виправлення техпомилки в ЄДР: які розміри адмінзбору

Зокрема:

1) у разі помилки, допущеної під час за державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що здійснювалася на підставі документів, поданих:

в паперовій формі → 30% від 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (станом на 2021 рік - 200 грн.);

в електронній формі → 30% від 75% від 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (станом на 2021 рік - 150 грн.);

2) у разі помилки, допущеної під час державної реєстрації змін відомостей про благодійну організацію, що здійснювалася на підставі документів, поданих:

в паперовій формі → 30% від 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (станом на 2021 рік - 70 грн.);

в електронній формі→ 30% від 75% від 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (станом на 2021 рік - 50 грн.).

За матеріалами Мін’юсту

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Посадові оклади за ЄТС — тарифна сітка на 2025/2026 рік

Єдина тарифна сітка визначає посадові оклади працівників бюджетної сфери — освітян, медиків, працівників культури. Експерт підготував для вас зручну таблицю та приклади, як рахувати зарплату за ЄТС. Яка буде тарифна сітка на 2026 рік — про це теж у цьому огляді
590295

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72501

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103415

Одноразова грошова допомога родинам загиблих військових: як не втратити

У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
227

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35684

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді