Як подати повідомлення про надання інформації щодо КЕП

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Про новий сертифікат КЕП керівника потрібно повідомити податківців.

повідомлення про КЕП

Зміни в Порядку складання бюджетної звітності 2025

Податківці нагадали, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до ПК, законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, а також Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557 (далі – Порядок № 557).

Для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, автор (платник) повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому він перебуває, шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 до Порядку № 557 за ідентифікатором форми J1391103 (п. 3 розд. ІІІ Порядку № 557).

До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів. На сформоване Повідомлення:

  • першими накладають – кваліфіковані електронні підписи усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення;
  • після них – кваліфікований електронний підпис керівника;
  • останньою – кваліфікована електронна печатка (абз. 1 п. 4 розд. ІІІ Порядку № 557).

Платник податків до завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа підписувача (керівника юридичної особи) повідомляє контролюючий орган, на обліку в якому перебуває такий платник, про отримання керівником нового сертифіката кваліфікованого електронного підпису шляхом направлення Повідомлення.

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється, зокрема, у випадку отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків (абз. 5 п. 42.6 ПК).

За інформацією Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків

🔢Утримуємо аліменти з працівника

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Реєстрація податкових накладних 2025

Як зареєструвати податкову накладну в 2025 році швидко і без помилок? Маємо відповіді та рішення! Про термін реєстрації податкових накладних та умови реєстрації та блокування ПН розповість експерт. Не встигли – маєте знати штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, їх теж підкажемо в огляді.
64584

Призупинення дії трудового договору: що в Податковому розрахунку

Призупинення трудових відносин як альтернатива відпустці за власний рахунок з’явилася під час дії воєнного стану. Чи зазначати в Додатку Д5 реквізити наказу про призупинення дії трудового договору, як заповнити при цьому Додатки Д1 та 4ДФ, — дізнаєтеся з цього огляду
22109

Форма 20-ОПП: алгоритм та зразок заповнення

У 2025 році подавайте форму №20-ОПП за новим бланком, який діє з 25 листопада 2024 року. У статті знайдете актуальний бланк, зразок заповнення, а також всю необхідну інформацію про заяву за формою 20-ОПП.
53466

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді