Під час безплатного вебінару експерт пояснить, як не помилитися з класифікацією допомоги та провести її в обліку без ризиків.

ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ
З початком повномасштабної війни в бюджетних установах та органах місцевого самоврядування суттєво збільшилась кількість операцій з благодійною та гуманітарною допомогою. Бухгалтери-бюджетники стикаються з питаннями:
- як оцінити допомогу, що отримали без вартості, документів або з вартістю в одну гривню?
- чи повинні ОМС вести балансовий облік гуманітарної допомоги?
- які документи оформити та бухпроведення зробити, щоб зафіксувати рух допомоги?
Отримайте відповіді на ці та інші запитання під час безплатного вебінару від е-журналу «Головбух Бюджет».
Спікер: керівник експертної групи Експертус Головбух Олена Озерова.
Дата та час проведення: 15.09.2023р., об 11.00.
Програма вебінару
- Гуманітарна та благодійна допомога: як не помилитись із класифікацією.
- Чи мають право бюджетники та ОМС отримувати/передавати допомогу.
- Бюджетний облік благодійної допомоги.
- Як оцінити благодійну допомогу.
- Благодійна допомога: оформлення та облік.
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
Підкажемо, чи кожен працівник установи може бути членом комісії списання майна бюджетних установ та коли керівник може залишити склад комісії зі списання майна незмінним.
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок
Експерт підкаже за яких особливих умов бюджетні установи можуть оплачувати товари чи послуги до того, як їх отримали