Під час безплатного вебінару експерт пояснить, як не помилитися з класифікацією допомоги та провести її в обліку без ризиків.

ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ
З початком повномасштабної війни в бюджетних установах та органах місцевого самоврядування суттєво збільшилась кількість операцій з благодійною та гуманітарною допомогою. Бухгалтери-бюджетники стикаються з питаннями:
- як оцінити допомогу, що отримали без вартості, документів або з вартістю в одну гривню?
- чи повинні ОМС вести балансовий облік гуманітарної допомоги?
- які документи оформити та бухпроведення зробити, щоб зафіксувати рух допомоги?
Отримайте відповіді на ці та інші запитання під час безплатного вебінару від е-журналу «Головбух Бюджет».
Спікер: керівник експертної групи Експертус Головбух Олена Озерова.
Дата та час проведення: 15.09.2023р., об 11.00.
Програма вебінару
- Гуманітарна та благодійна допомога: як не помилитись із класифікацією.
- Чи мають право бюджетники та ОМС отримувати/передавати допомогу.
- Бюджетний облік благодійної допомоги.
- Як оцінити благодійну допомогу.
- Благодійна допомога: оформлення та облік.
Шукаєте ефективний спосіб організувати документообіг у бюджетній установі? У статті розповімо, як правильно побудувати графік документообігу з урахуванням вимог законодавства та реальних потреб установи. Практичний акцент, чітка структура та приклад для скачування — усе для того, щоб ви могли швидко впровадити зміни у своїй роботі.
Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
Відрядження оплачують відповідно до умов колективного чи трудового договору. Останні зміни в оплаті відряджень у бюджетних установах, порядок оформлення й оплати відряджень та приклади розрахунків – в огляді експерта.
Навчальні курси бухгалтера у Вищій школі Головбуха для бюджетних установ розробили наші експерти спеціально для підвищення кваліфікації бухгалтерів. Опануйте тонкощі бухгалтерії від нарахування зарплати та податків до обліку та ревізій.
Маєте знати, як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та чи потрібна згода працівників.